Sklep używa plików cookies, w celach statystycznych oraz w celu lepszego dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania cookies w Twojej przeglądarce.


Reklamacje i zwroty



Uprawnienie do odstąpienia od umowy

1.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska, Szerzyna 12, 46-146 Strzelce.
1.2. Termin 1-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. 
1.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku :

  • nagrań muzycznych i audiowizualnych oraz programów komputerowych zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

  • towarów o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

  • dostarczania prasy;


1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska
Szerzyna 12, 46-146 Strzelce
1.5. Zwracany przez Klienta Towar wraz z dokumentem zakupu jak paragon lub faktura vat powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
1.6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

1.7. Prawo do odstąpienia od umowy obejmuje produkty przedstawione na zdjęciach głównych na której widoczna jest kolorystyka, ewentualnie materiał obiciowy oraz takie parametry jak wymiary.

1.8. Każdorazowo meble wykonywane są na indywidualne zamówienie klienta, który może podać dowolny wymiar, kolorystykę inną niż ta przedstawiona na zdjęciu produktu lub inne indwidualne cechy produktu.

1.9 Odstąpienie od umowy należy przesłać listownie na podany adres firmy lub mailowo wypełniając poniższy wzór odstapienia od umowy, który należy własnoręcznie podpisać oraz dołączyć skan/kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura).

1.10 Zwracane meble należy odesłać na adres:
P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska
Szerzyna 12, 46-146 Strzelce

1.11 Po oględzinach jeżeli meble nie nosza śladów użytkowania, jeżeli są nieodpakowane, nieuszkodzone i nadają się do ponownej odsprzedaży w ustawowym terminie zwracane są pobrane od klienta należności.

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy - pobierz tutaj.


Reklamacje dotyczące Towarów

1.1. P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
1.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres bok@florimeble.pl. P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni roboczych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
1.3. P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
1.4 Standardowo czas realizacji reklamacji to do 30 dni roboczych. 

1.5 Meble posiadają gwarancję producenta - wszelkie reklamacje realizowane są przez producenta mebli.

 

1.6 Procedura realizacji reklamacji:

 

  • 1. po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji następuje rozpatrzenie reklamacji w podanym w regulaminie czasie,
  • 2. wstępne rozpatrzenie reklamacji następuje po uzyskaniu opisu wad produktu oraz zdjęć przesłanych przez klienta,
  • 3. jeżeli reklamacja zostaje uwzględniona następuje przekierowanie reklamacji do producenta mebli,
  • 4. wadliwe meble są odbierane do naprawy,
  • 5. meble trafiają do producenta i jeżeli producent mebli stwierdzi, że nie jest możliwa naprawa wykonywane są nowe meble,
  • 6. naprawione lub nowe meble dostarczane są do klienta.

 

1.7 Klient jest zobowiązany w jak najkrótszym czasie tj. do 7 dni roboczych wydać meble kierowcy z firmy przewozowej wskazanej przez producenta lub sprzedawcę mebli lub producentowi. Transport mebli organizuje sprzedawca tj. P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska lub producent mebli.

 

1.8 Klient nie może wskazać firmy transportowej, która odbierze i dostarczy meble reklamacyjne.

1.9. Nie wydawanie - przetrzymywanie wadliwego towaru przez klienta będzie skutkowało anulowaniem reklamacji.

 

Wzór protokołu reklamacyjnego - pobierz tutaj.



Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ul. Rynek 3, 63-630 Rychtal, mailowo pod adres sklep@florimeble.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. P.P.H.U. Flori Krystyna Bilska zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.